Trökigt..

Så är de, ibland är det inte så roande livet...

Som just nu, för jag sitter och gör ingenting! Har vart ute och mockat och fixat i stallet redan, Lea sover fortfarande. Vilket jag hoppas hon gör en stund till :) Borde väl egentligen longerat Birta, men jag tror bestämt att jag struntar i de! Kanske i morgon, annars blir de ridning i övermorgon. Beror på hur hurtig jag känner mig :)

Måste även planera in en (egentligen två) sundsvalls resor. Men först måste jag låna mig en fungerande transport!
I morgon väntas vaccination på Lea också, hade jag nästan förträngt =/ Stackarn ska bli stucke i benen igen..

Nu har jag ingen fantasi till vad jag ska skriva längre, så hej då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0