Samvetet har talat...

Idag efter att jag kom hem från jobbet började de där förbenade samvetet att spöka igen. Slutade med att jag tog mig i kragen och longerade Birta en stund i longervolten. Vilket var uppskattat, då hon busade som bara den. "Rejsade" och bockade som en liten tok :P Visst de blev inte så många minuter, men det blev ju något i alla fall.
Tänkte även att jag skulle prova att lära henne spansk skritt, vi får väl se hur de går. Men de kan ju vara värt ett försök :)

Annars har jag sovit ner Lea ikväll, efter det så diskade jag undan efter maten. Hör och häpna liksom, jag diskade direkt efter maten (nästan direkt i alla fall)! Sedan tog jag och bakade en kokostosca, som faktiskt blev bra! Annars har jag bara lyckats med den en gång innan, fast de gånger jag misslyckats har jag haft ett annat recept i och för sig. Så hädan efter ska jag endast baka kokostoscan efter receptet som finns på resepten.se!

Synd det är så mörkt på kvallarna nu för tiden. Men när snön kommer blir det lite ljusare i alla fall, fast då kan man inte längre rida alla stigarna. Utan man får helt enkelt hålla sig på vägarna där det finns gatulysen!

Nu blir det sängen gott folk! Fredrik ska på utbildning och jag ska vara hemma med lillstumpan. Om vi orkar så kanske vi även tar oss en tripp ner på bvc och babyöppet. Beror helt på väder och vind!

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0