Pinsamt!

Sitter och tittat på american pie the naked mile, så sjukt pinsamt :P

Idag har jag och Lea lekt och haft oss, hälsat på hemma hos mamma och pappa har vi också gjort! Blev middag där, var även iväg och köpte stickor åt min mor. Så blev man ju givetvis lurad att köpa sig lite mer tyg, inte bra. Har hur mycket som helst nu mera :P
Men fint var det, tänkte att det kanske kunde bli någon kudde åt Lea senare i livet. Dödskallar med rosa rosetter, så sött så :) Dock har jag fullt upp med annat nu, så senare i livet är nog sanningen de!

I morgon blir det till att jobba också, gisses vad man blivit bortskämd med att vara hemma. Fast det blir ju några kronor extra och det är ju inte fel direkt! Även fredag blir det jobb och vem vet, vad som händer nästa vecka.

Tänkte även försöka ta mig i kragen och rida lite också, alltid kul när man väl är ute. Men ibland är det lite trögt att komma iväg. Sprang dock lite i hagen tillsammans med Vinur idag, han tycker att de är så himlans kul. Birta däremot sprang lite bakom och undrade nog vad i hela fridens namn det tagit åt oss :P

Sedan har jag fått sjalar av Mirja idag, har tur jag :)

Nu ska jag fortsätta kika på film och vänta på att min älskling kommer hem! Sov gott!


Kan man va stoltare?! Sötaste godingen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0