Ogilla!

Jag ogillar starkt sköldlöss! Rent ut sagt hatar sköldlöss, dom är på typ alla mina blommor och är tydligen typ omöjliga att få bort.. Så kvällen har gått ut på att ta bort sånna där små äckliga jävlarna från mina blommor, tro mig jag har MÅNGA blommor :(
Har även kastar bort en hel del av dom tex, alla mina älskade murgrönor. Till å med aleo verorna har dom jävlarna angripit. Usch å blä, kan de inte få gå lite bra nån gång?!

Nog om tråkiga löss.

Glömde bort att skriva igår att jag fått två fiskar av Mirja :) Ser ut som små guldfiskar, fast de inte är guldfiskar. Ja, ni förstod nog. Så nu är de hela tre fiskar i mitt akvarium, en algätare skulle också vara bra. Men sedan är de fullt :)

Annars idag har jag och Fredrik vart iväg med Aska och blivit visade hur man lägger spår. Hon snappade upp spåret coh gick kanske 10 meter, men sedan undrade hon nog varför hon gick efter de spåret. Så nu ska vi träna så hon förstår att de finns något spännande i slutet :)
Så förhoppningsvis imorgon efter att jag jobbat, ska jag och Mirja lägga ett eller två spår var. Ska bli skojj!

Jahaja. God natt!


Snart är det vinter och man får plocka fram pulkan :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Inte för att jag gillar vinter men det ska

bli spännande att se den fina fixade pulkan användas :D

2010-10-27 @ 23:15:28
Postat av: Mly

Jepp, de ska bli riktigt skojj. Tror Lea kommer gilla de :)

2010-10-28 @ 20:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0