Kurs!

Igår hade vi "ridkurs" här :) Vart väldans trevligt måste jag påstå! Nio ekipage och en massa åskådare! Sedan hade vi kaffe och kakor, samt en supergod lunch.

Tror i alla fall att alla var nöjda efter dagen och fått något att jobba med och mot! Förhoppningarna är att vi ska kunna ha en lika trevlig dag i början av december. Det är i alla fall mitt mål. Så STORT tack till alla som kom och så givetvis till Tina som är en kalasbra instruktör :)

Tyvärr så blev det inga kort knäppta för min del, men jag hoppas att det snart dyker upp några från annat håll!

Idag däremot har jag och Aska vart på kurs. Vilket också gick riktigt bra, vi fick träna på lite annat än vad som var tänkt från början. Både jag och Aska var nöjda med de och som alltid är det trevligt att träffa alla människor som är där!

Nu däremot ska jag ta å slappa riktigt ordentligt, för det har vart en intensiv vecka kan man lugnt säga..

Så god natt.


Jag och lilla Birta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0