Inte död..

Bara medvetslös! Så då vet ni varför de inte blir mycke skrivit här :) Eller så beror de på att jag inte orkat bra mig!

Så vad har hänt här i livet, joe i förrgår var jag och Birta ute och red med grannarna våra. Trevligt med lite sällskap :) Sedan på kvällen var jag och Aska iväg på hundklubben och tränade, duktig liten hund :P

Igår däremot hände inte mycket alls och idag har jag "hett isär" höbalen (som vi körde in igår). Så förhoppningsvis möglar inte de här höt i alla fall, förr balen tog ju som sagt värme och möglade rätt fint! Sedan har jag tagit ner den sista sommarhagen, väldigt mysigt och varmt när det är blötsnö och is på tråden. Att man aldrig lär sig att göra saker i tid! Men nu är det i alla fall gjort :) 

Vi har även haft Ella hos oss några timmar idag, så hon och Aski-Paski har levt rövaren i stallet. Jäklands va de låten och smäller i boxväggarna när dom kommer igång på riktigt. Men de var två nöjda svarta damer som gick in och sov sedan.

Annars idag har jag haft lite Vinur-mys, hoppade upp och la mig på honom idag när dom åt lunch, varmt och gött i solen de. Tror även han uppskattade de, han är ju sådan lilla Vinur. Birta hon fick jobba lite med dubbla linor i longervolten idag och så börjar hon först att hon ska lyft på hoven när man petar med ridspöet på benet. Kanske vi kan lära oss spansk-skritt i framtiden?

Jahaja, de va väl allt jag hade att säga för denna gång! Hej då!


Min vackra svarta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0