Dödligt trött!

Så är de faktiskt, hunnit MASSOR idag. Men det tar på vill jag mena!

I morgon ska sista fixat på planen så vi kan rida ordentligt! Man får väl ha lite översende med att det inte är i toppskick tycker jag. Vi har ju i alla fall någonstans att vara, där det inte kostar något extra :)
Ja vi provar väl hur det går, förhoppingsvis är alla nöjda och glada efter i morgon! Det är i alla fall mina förhoppningar, så vi kan göra om de sedan.

Var ut och red Birta en sväng idag, damen har lite humör alltså! Sedan tog jag mig en promenad med min gamle man. Kan säga att det var uppskattat. Han tycker att han är inte får någon uppmärksamhet längre..

Ne nu må jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0