Blött ute!

Inte kul med vädret som vart idag, men fick ändå en härlig promenad i skogen tillsammans med Aska. Som tur är blåser det inte i skogen i alla fall :)

Annars så har jag bakat en rulltårte-tårta, om man ska förklara de lite enkelt! Alltså en rulltårta klädd i grädde och garnerad som en tårta. Detta till min kära sambo som fyller år idag :) Dock fick han ingen födelsedagspresent av mig, men jag hade i alla fall ritat ett kort. Så fick han ju som sagt tårtan och igår kväll bakade jag lite kanel och vaniljbullar. Vilket verkade vara uppskattat!

Mer som hänt idag är att jag och Mirja gick hem till min mor och far. Där vi roade oss med lite scrap-booking :) Gjorde en sida till Leas album, rätt nöjd. Dock inte helt klar, men ibland måste man få tänka lite innan man kan göra klart. Annars har jag en förmåga att inte bli helt nöjd.

Till middag idag blev de lättlagat, alltså va de pappa som gjorde maten :P Vi blev bjudna på tacos där, gott gott!

Väntar i alla fall på att snön ska lägga sig så vi som sagt kan åka till kliniken med min älskade ponny! Vill som få lite ordning på de här hästeriet. Har som vart lite si å så med hästarna ett tag. Men man kan trösta sig med att de finns dom som har mer tid och ändå gör mindre med sina ponnysar än vad jag gör med mina. Inte för att de egentligen lättar på samvetet, men men..

Nu ska jag ta och sova lite! Hade egentligen tänkt kika på avatar, men är alldeles för trött för de :P

God natt!


Att man kan ha en sådan underbar dotter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0