Uselt, totalt uselt!

Idag har jag en KASS dag!

Tror bestämt att hunden har fått en hjärnblödning, från att ha legat som död vid dörren i flera månader när det gått förbi folk. Till att kuta som en rabbiat skällande idiot fort hon ser någon =/ Vad göra?!

Hästarna har jag enbart dåligt samvete över :( Men jag lever på hoppet att de ordnar upp sig! Motivation, ja tack!

Annars har väl de senaste dagarna bjudit på bullbak och bakning av pepparkaksmuffins med och utan lingon! Så om man är sugen på fika är det bara att hälsa på :P

Ibland funderar man på hur livet skulle ha vart om det blivit annorlunda. Inte för att jag ångrar något, men ibland önskar man att man skulle kunna åka iväg och jobba på någon hästgård. Bara rida och lära sig massor. Men jag kämpar på här hemma och om man får lite mer jobb så kan man rida lite mer lektioner och oftare!
Saknar att bli riktigt "igenom körd", ha träningsvärk in i benmärgen :P

Visst att jag red Birta för Tina, men hon är unghäst och de blir inte samma sak de! Blev mer att bara kolla hur det gått och hur man ska fortsätta. Gav mig och Birta en bra fortsättning, men ingen träningsvärk ;P

Nu ska jag vänta på min sambo, om han tänkte komma in vill säga! Har föresten hämtat enris idag och satt utanför dörren, fint i vinter de :)

Hej då!


Saknar att rida på min vackra Vinur! Bättre häst får man leta efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0