Tänk om..

Man kunde få allt man önskade sig, eller inte kanske allt. Men endel!

Min önskelist (lite av den i alla fall):

*Thermobar 130l
*Slanor till ridplanen
*En häst till, hehe :)
*Sånna där rullar som man rullar upp tråden på
*Lundhags brallor
*Back on track stallbandage
*Bettlöst träns

Ja de va väl endel.. Finns garanterat en massa mer, men de va vad jag kom på nu!

Annars så händer inte mycket en kväll som denna, inte för mig i alla fall. Många är väl på party, men Fredrik jobbar så jag är hemma med Lea :) Duger bra åt mig de!
Hade tänkt att jag skulle ha longerat Birta idag, eftersom jag red en bra sväng igår. Innan de hade hon väl stått 2 veckor eller någe. Men inte blev de någe av de heller =/ Blir sällan som man tänkt sig.

Däremot har jag och Lea och Aska vart och hälsat på "grannen" idag, där man blev bjuden på middag. Inte illa kan jag säga, bra "kock" där :) Lea fick leka och även Aska, så jag hade två nöjda tjejer med mig hem.
Som båda ligger upp och sover nu!

Själv sitter jag med magknip och väntar på att min bror ska komma förbi så jag kan ta in hästarna. Då det är slut på batteri i babyvakten. Typiskt att man inte kommer ihåg att köpa batterier! Jaja.. Glögg och bullar kanske hjälper mot magknip? hum.. Går alltid testa, go natt!


Lite mys  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0