Plopp-glass!

Långt ifrån äckligt de :)

Just för stunden händer inte så vidarens mycket i mitt liv. Jobbar lite strödagar, försöker förstå mig på försäkringskassan och leker med Lea. Givetvis umgås jag även med min sambo och kämpar vidare med hästarna och hunden.

Idag har vi även fått upp båten ur vattnet, som på tiden de kan man väl säga :)

Till veckan så händer det väl lite smått och gott (dyrt), tisdag blir det hovslagaren. Hon ska få ta sig an Birtas hovar, sulor och 4 brodd på varje hov. Tänkte även hon skulle få kika på Vinurs hovsprickor, inte roliga saker. Men jag tycker dom ser okej ut. En liten fram och en större bak, men dom verkar inte vidga sig mer än vad som är nu i alla fall.
Sedan på onsdag så ska jag ringa veterinären och så ska vi kika om Birta har några vargtänder, förhoppningsvis inte! Men hon har vart vänsterställd och lite "tjafsig" med bettet på slutet, så bäst att kolla så det inte är något fel :) Förhoppningsvis är det lite tonårs-fasoner :P

I morgon är det däremot fortfarande helg, söndag med andra ord. Hade tänkt att jag skulle föröka fixa de sista på pulkan! Skaklarna lutar det åt att man får köpa nya eller göra nya. Fast det är väl inte hela världen!

Nu däremot är det sängen som gäller. Lea har vart vaken inatt och kliat på alla fina röda prickar hon har, ingen aning om varför hon fått dom heller. Vad jag kan komma på så har hon inte ätit något "ovanligt" eller så.. Förhoppningsvis så sover hon bättre inatt. Så sov gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0