Lyckliga gatan..

Idag finns den nog :)

Började dagen med jobb 8-15, gick ju bra de med. Dom hade "fångarna på fortet" på eftermiddagen och de va uppskattat av barnen kan jag säga :)

Väl hemma blev de korv smakning, köpt 3 olika sorters korv. Vitlök, peppar och kryddkorv. Riktigt goda måste jag då säga! Sedan tog jag mig i kragen och gick ut och longerade Flauta och Birta, duktiga ponnysar :)
Fast kallt no jävulskt va de, minur 15 och snålblåst!

In och göra middag, korv, makaroner och morotsstuvning. Jag föredrar pärer men de fanns inga sånna hemma och så blev det makaroner. 

Mätt och belåten gick man ut och öppnade en höbal, som va som en iskub. Vart ett hål i den så de hade frusit ihop ordentligt, mindre kul. Men, men.. 

Eftersom man kände sig som på G, så tog jag fram sparken och selen till Aska. Sen bar det som iväg på en liten tur, kort men intensiv. Aska tyckte de va riktigt skoj och de tyckte matte också. 

Nu däremot e man trött, trött, trött.. Så sömn sitter nog fint :) 

Go natt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0