Ja jäklarns!

Idag har man vart duktig eller någe sådant.

Vart ute och ridit Birta tillsammans med grannarna, trevligt men gick väl inte så bra kanske :P Men man får väl konstatera såhär i efterhand att de inte kanske är så konstigt egentligen, stora styltor under fötterna och sådant dära.. Inte vet jag, kanse bara gick dåligt. Man ska väl inte analysera förmycke, men jag gillar inte när de går dåligt =/

Ska försöka komma ihåg att ringa hovslagaren i morgon, behöver nya skor med lite fler broddhål och så snösulor!
Efter ridturen så lånade jag och Aska grannens gamla hästhage och gjorde en "leta ruta". Fanns 3 saker där och första hittade hon snabbt, andra tog det längre tid med. Eftersom hon inte riktigt förstog att de fanns fler saker att hämta och sista saken gick rätt okej att hitta :) Nöjd vovve efter de!

Till lunch bakade jag lite snabba scones, gott med smör och ost! Sedan har vi vart en sväng till min mor och far. Fast nu ska jag nog ta in hästarna och sedan SOVA!

Just ja, Lea var ute och kröp i snön idag. Sötnosen :)


Nya vinterjackan och täckbrallorna!

Kommentarer
Postat av: Sara

Gulligt!

2010-11-08 @ 13:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0