Första advent :)

Idag har man pysslat på lite här hemma :) Bakat lusselängder med mandelmassa i och plockat fram lite julsaker. Så de fattas lite julgrdiner och annat smått och gott, men mycket är gjort!

Ikväll däremot har jag och Mirja vart ute på en liten ridtur. Birta var aningens taggad till en början, men insåg efter ett tag att de inte var någon mening att "stressa" på. Så när hon lugnade ner sig på hemvägen bytte jag och Mirja ponnysar och jag satte mig på Flauta. En pigg äldre dam, utan skor dock. Men de kommer de med :P
Riden mer med tygeln än vad jag är van, men bra att prova annant också och mycket handlar väl om att lära känna varandra.

Nu blir de snart sängen i alla fall, god natt :)


Vinur :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0