De tar sig!

Har idag fått lite mer klarhet i de här med försäkringskassan! Så med lite tur får jag till de rätt denna gång.
Men den som kom på försäkringskassans system kan jag lova, han/hon va inte timvikarie! Lätt upprörd man va igårkväll när jag skulle försöka få till de där alltså. Idiotiskt kan man nog säga :P

Förutom ett besök på försäkringskassan har jag ringt ATG i sundsvall idag och bokat tid för Vinur. Va lite lagom lång väntetid för att få komma till den veterinären jag ska till. Men den som väntar på något gott...
Så den 15:e december ska vi till Bergsåker och förhoppningsvis få lite klarhet i vad som är fel på min ponny. Håll tummar och tår för att de går att åtgärda!

Sedan har jag arbetat idag, hade stängning på fritids. Både kul och mindre kul att gå på jobbet. Allt har ju sina för och nackdelar :) Men överlag trivs jag bra!

Ikväll däremot har Aska och Ella busat i stallet medans jag och Mirja tog oss en härlig liten promenad med hästarna. Tror dom uppskattade att få komma ut och gå en sväng, se lite annat bara :)

Men nu, god natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0