Sommaren!!

Närmar sig med stormsteg :D
Och här hemma börjar de hände en hel del, givetvis har det även hänt saker fram tills nu också! Eftersom jag inte är på hugget att skriva en massa blir de bilder med någon komentar, hoppas allt är bra med er :)




Pulkan har äntligen blivit klar! Vad tycks om förändringen?

Inne i köket har vi även fått in ett nytt fönster och målat om från blått till vitt..
   

Även en kamin har vi lyckats fått in i vardagsrummet!


Ska bli ett galler runt kaminen så inte de vackra tegelstnarna syns :)

Även ute händer det en hel del, hästarna har flyttat till den ena sommarhagen, min longervolt är snart klar. Husväggen har börjat rivas och jag har börjat utöka mina 3pallkrags odlingar till blivande 8styckna istället :)

Så självklart kommer det ett kort på min lilla prinsessa som har börjat lära sig att krypa. Inte för att hon gör de på detta kortet, men söt är hon allt :D


Hej då!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow va mycke ni har hunnit me och vilken förändring med fönster och vitt i köket:) jättefint alltihopa men finast är ju Lea:)

2010-05-25 @ 12:26:49
Postat av: Viktoria

Glömde skriva de va jag:P bli kul och snart komma upp och se alltihopa:) ha de fint!

2010-05-25 @ 12:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0