Vilken härlig dag :)

Alltid trevligt att vakna och inse att de kommer bli härligt väder. Sen att man gärna sovit längre än till 7 på morgnen, de får man ha överseende med när man har en liten prinsessa! Särskilt när prinsessan vaknar å bara ligger och flinar en stund innan hon vill ha mat :)

Förutom tidig morron, så har jag hunnit göra stallet (alltså mocka, packa hö osv..). Samt ridit en härlig tur på Vinur med Mirja och Melonia som sällskap, suttit på lilla Birta och gått med Aska så hon fick dra lite pulka! Om någon vet om en billig hundpulka som är till salu så säg gärna till!

Måste även nämna att hovslagaren var här i lördags. Vilket resulterade i nya skor på Vinur och en brottningsmatch med Birta. Tanken var att ta av hennes bakskor och sko om fram, men vi lyckades bara få av alla skor och på med en framsko. Sen hade hon fått nog, så vi fick helt enkelt ta av den framskon vi fick på =/ Så nu jobbar vi med att banka på alla hovar för glatta livet, så de inte ska bli så "läskigt" när man ska till och sömma nästa gång. Eller någe sådant =P

I morgon däremot så är det sista gången på babymassagen, så jag hoppas att hon är på lite bättre humör än förra gången! Sedan på kvällen så blir det tupperwear party hemma hos mammsen. Så de börjar väl bli dags att slänga ihop en kaka till de evenemanget!

Som ni förmodligen även ser så har min blogg fått lite snygg styling, erkänner att det inte är jag som lyckats med den. Utan det är Emelie som vart snäll och fixat de åt mig =D Stort tack än en gång!

(Idag har lilla familjen även vart i tidningen.)


Kommentarer
Postat av: Mli

Kul att du tycker det blev bra och är nöjd :)

2010-03-01 @ 22:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0