Solen lyser!

Idag har det vart superbra väder ute, hur härligt som helst!

Så då passade jag och Mirja på att rida en sväng, tror även hästarna tyckte de va skönt att komma ut och röra på sig i solen :) När ridturen var slut så for Mirja hem och Emelie och Zero kom och hälsade på! Vilket gjorde Aska aningens lycklig, en kompis att springa och leka med. Är bara för härligt när man kan gå på skoterspåren och hundarna kan springa hur som haver :)

I morgon så hoppas vi på lika härligt väder så man kan ta sig ut på en härlig ridtur. Så hoppas jag att vi hinner med en tur med barnvagnen och pulkan också, vore kul om Fredrik fick se Aska dra pulka nån gång med :)

Livet leker och jag kan nog inte bli lyckligare! Kan även skvallra om att jag har även fått rosor av älsklingen idag, Ibland har man bara för tur!

God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0