Snabb info...

Idag har Fredrik jobbat, så jag har som tur är fått sällskap av Mirja! Tänk om jag inte skulle ha någon att prata med på en hel dag, katastrof! Visst, jag har lilla Lea, men hon säger som inte så mycke vettigt tillbaka :)

Så vi tog oss en tur ner till veterinären för att betala gårdagens vaccinationer av hästarna och så passade jag på att få tassarna trimmade på Aski-paski. Blev superfint :) Så nu slipper vi att det fastnar stora snöklumpar i hennes tassar som sedan lossnar inne och bildar stora fina vattenpölar, som matte och husse sedan kliver i.. Mindre roligt att byta strumpor flera gånger om dagen!

Sedan efter by-turen så blev det till att mocka och fixa stallet. När man var klar med allt sådant så kom Mirja upp och så lagade vi till lite smörinbakad lax med pärer och sweet-chiliesås. Till efterätt blev det kladdkaka med dumlegrädde, de ni =P

Nu har älsklingen kommit hem från jobbet och det är melodifestivalen på tv. Kan inte påstå att de va så intressant, men de finns inge bättre att se på :) God natt!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0