Skit dag!

Känns som att man inte hunnit med att göra någonting alls idag! Inte bra, inte bra..
Men uppenbarligen har ja ju gjort lite i alla fall, stallet är fixat med allt vad det innebär. Hunden har fått gått på två hyfsade preomenader och jag har satt två av blommorna jag köpte igår!

Eftersom jag inte är så förtjust i denna dag, så kan vi prata om gårdagen i stället. Igår for vi in till östersund för lite shoping, första saken blev en begagnad segebadenpulka i glasfiber. Så mitt på lillänge-parkeringen stog vi å kollade på en pulka :) Inte den vakraste man sett, men den kommer bli fin sedan när den är klar. Sedan blev de 3 blommor och nått klädesplagg åt Lea. Hon fick även klossar i tyg och ett par hörselskydd. Inte billigt att ha varken barn eller djur, synd att det är dom sakerna som gör livet värt att leva :)
Fredrik handlade även an lite prylar, men ja har inte så stor koll på va de var för något.

Väl hemma fick vi middag hos mamma och pappa, skönt att slippa laga de när man kom hem. Mina tupperware saker hade även kommit. Så när vi kom hem "hem", blev det som lilla julafton när man fick plocka upp alla saker :)

Lägger ut nån bild på pulkan..


Aska provligger, verkar som den var helt okej :)


Tyget bortplockat, ska bli ett nytt istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0