Lycklig :D

I morse så vaknade jag av att Fredrik och Lea kom upp och när jag lyckades få upp ögonen satt min lilla älskling där och höll i ett paket! Ett litet paket i silverpapper, kan ju nämnas att hon gärna fortsatt att tugga på paketet istället för att ge det till mig :)
När jag öppnade paketet så innehöll de ett halsband som jag sagt att jag ville ha. Det är ett stort hjärta som det står "Mamma" på och så hänger det ett litet hjärta nedanför som ska symbolisera Lea! Kan säga att jag smälte inombords då, vilka älsklingar jag har <3

När man vaknat till liv och fått i sig lite frukost så for vi iväg och hämtade lite spånbalar, blev sådär 30 styckna. Så förhoppningsvis så har jag spån för ett tag framöver, rätt härligt att slipa tänkta på de :)

När spånet var på plats och man fått i sig lite lunch så blev det en tripp ut i de vackra vädret med hela familjen. Fredrik tog Lea i vagnen och jag spände Aska för pulkan och så gick vi en sväng efter skoterleden. Dom som mötte oss funderade nog varför vi inte gick efter vägen istället. Men ibland vill man bara slippa vägen, den går man ju nästan jämt!

Men nu börjar de närma sig att ta ut kakan ur ugnen, håller nämligen på att baka en cheescake åt min pappa. Han fyller ju år i morgon! Så tills nästa inlägg får ni nått kort från dagens tur :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0