Förstått lite knasigt kanske?

Lea verkar inte ha förstått hur man använder en napp, för hon plockar ut den och vänder på den och använder dens om "tuggring".. Eller så är det jag som inte förstått hur nappen ska användas?!

Igår va de i alla fall tupperware party, kul att träffa lite folk. Trist att man lyckades göra sig av med en massa pengar =P Men de blir kul när sakerna kommer!

Idag har jag och Mirja vart ute och ridit en sväng i blåsten, fast vi höll oss i skogen så de blev inte så kallt ändå :) Sen hade man ju overallen på sig och en massa kläder under den, så man va förberedd för de värsta.

Just nu längtar jag även efter att börja rida lilla Birta, sen hade ett jobb och en häst till inte suttit fel ;) Har i alla fall konstaterat hur vi ska göra om stallet så man får en större sadelkammare med värme i, kommer bli kanonbra! Så har jag blivit lovad en stallkatt, med kravet att den aldrig kommer komma in i huset. De kan man väl gå med på, för om den kan bo i sadelkammaren så har den ju varmt och sskönt där :)

Skulle även vart bra om man lyckats hyra ut en box till, men de ska va till nån vettig i så fall.. Vi får väl se, rätt bra som det är nu också!

Ne tack å hej för nu!


Aska i sina "de är kallt om tassarna" blå sockar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0