Ibland behöver man..

En bra bok och en stor kopp te för att må riktigt fint :)
Så exakt de har jag ägnat mig åt ikväll, fram tills nu förståss..

Sitter å fiddelerar lite över livet, skulle vart riktigt kul med en hund till. Vet ju vad jag vill ha och allt, men pengarna räcker som inte alltid till. Tyvärr..

Longervolten är snart klar i alla fall, fått dit lite stenmjöl runt spåret idag och om allt går enligt planerna så har jag slanorna som ska vara runt på söndag! Finnemang om jag får säga det själv, kan försöka komma ihåg att ta något kort sedan när det är klart. Sedan är det bara att fortsätta smida planer och spara pängar. Vill få till en gräsridplan också, men de duger inte hur som helst och då blir de dyrt :) Eller ska man vara ärlig så vill ja ju ha en grusridplan, men va tusan de blir när jag vunnit på lotto :P

I morgon så bär de i alla fall av till sundsvall för att gå på birsta! Där ska det inhandlas en tv-bänk och en fin fin dammsugare, ni vet en såndär utan sladd.. Sedan blir det säkert en massa annat smått och gott :)

God natt gott folk :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0