Hur dumt kan de bli?!

Ja precis, i sista sekund kommer jag fram till att jag, Aska och Lea ska åka ner till min mor och far på "åsen". Så jag packar snabbt som bara den och vi slänger oss in i bilen eftersom vi har brottom för Fredrik ska åka och jobba sedan. På vägen kommer jag på att jag glömmt nappflaskorna, men inte har vi tid att vända. Det ända jag kan göra är att hoppas att de går bra i alla fall. Väl nere packar vi ur bilen och Frerik åker hem igen i all hast. Efter ett bra tag ringer Fredrik och säger " de gick ju bra de där", då när han var hem och hämtade arbetskläderna så hade han sett att skötväskan stog kvar i köket. Givetvis var all mat till Lea i den väskan =/
Aja, tänkte jag vi får åka och handla i morgon. Men nej nej, hur lätt va de att få i damen välling?! De gick knappt, så tanken slog mig. Hur ska detta gå klockan 5-6 på morgonen, inte alls tippar jag på. Så det slutade med att jag och pappa for hem till ström och hämtade mat och nappflaskor, så förhoppningsvis klarar vi oss nu :)

Så kan de gå när saker sker i all hast!


En härlig vårbild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0