Packväskor!

Mycket behändiga saker till hunden :)

Nu när Aska inte får springa så mycket på grund av sin stackars lilla tass, så kom jag fram till att packväskorna skulle fram! Så i förrgår tog jag och skurade upp väskorna efter vårens lervälling och på åkte dom. I la jag två flaskor vatten, en på varje sida såklart. Genast fick hon tillbaka lite av hörseln som försvann med "du får inte spring tassen". Härligt tycker jag :)
Däremot tycker jag inte att vattenflaskor är någon jättebra grejj att stoppa i väskorna (om man inte är ute på tur och vill ha vatten med sig). Så jag funderar på att sy påsar med sand i, då kan man ju välja hur mycke man vill ha i varje påse och hur många påsar man vill ha i väskan. Tänkas så bra de kommer bli!


Mys med matte, då lill-matte fortfarande låg i magen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0