Lite synd om mig?

Kanske inte, men idag har min syster åkt hem efter att ha vart här en hel vecka. Så jag känner mig lite ensammen =/ Men jag tröstar mig med att ja ha varldens bästa tant som brukar hålla mig sällskap på dagarna och så kommer Fredrik hem ikväll, så jag överlever förmodligen :)

Ja vad har vi då gjort i veckan då? Jo, jag syster och tant lämnade allt hemma hos Fredrik och for till Junsele djurpark en dag. Tycker jag vi gjorde rätt i och hundarna och Lea såg då ut att ha överlevt dagen också. Givetvis när man far iväg på något sådant vill man ju ha en kamera med sig, men jag glömde min :( Inte fanns det engångskameror att köpa heller, även fast jag hade läst att det skulle finnas. Enda vi hade att knäppa med var Mirjas mobiltelefon, som tur är blir det rätt bra bilder med den. Dock SURT!!
Så vi sprang runt där som 3 små barn, eller 2 i alla fall :D Som tur var lyckades vi få se alla djuren som fanns på parken påriktigt nära håll, nice säger jag bara :)

Annars har vi väl mest bara ätit kakor hela veckan, där fick systeryster igen för att hon sa att man aldrig får några kakor när man kommer hit :P
Sedan har det även blivit en hel del ridning också på mina duktiga små ponnysar. Vilket självklart påminner mig om att jag har rivit bort en vägg inne i stallet, så när jag får hjälp att flytta boxarna och bygga en ny större sadelkammare så ska det gå snabbt och smidigt. Skit bra!

Näe de var en hyfsad uppdatering i alla fall, får se om de blir målning av panel i morgon då kanske. Inte vidarens roligt, men behövligt. Sov gott :)


En mycket glad och nybadad tjej :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha Kakor!

Junsele djurpark är bäst! Bäbiskameler och allt :D



Du glömde blodandet med... Tänkte

att det skulle vara med eftersom

det tydligen var en STOR händelse :D

2010-07-24 @ 21:53:13
Postat av: mly

De är en STOR händelse, men jag glömde visst bort de just för stunden :) Hehe.. Börjar lika slakthus nu :P

2010-07-25 @ 17:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0