Kläder :)

Satt just och kikade på ellos.se, snacka om att de fanns mycke fina och billiga barnkläder :) Det är ju så det kliar i fingrarna, skulle va roligt att beställa åt lilla sessan. Men just nu har jag beställt häst och hundsaker för alldeles förmycke pengar. Så det får vänta till senare, sen så har hon ju en hel del kläder så de är inte precis synd om henne. Hon har säkert mer fina kläder än vad jag har, säkert mer kläder än mig även om man räknar dom som är mindre fina också :D Blir lätt så, man vill ju att den finaste ska ha fina kläder också!

Lyckades somna ikväll IGEN när jag la Lea, de går bara inte att hålla ögonen öppna när hon ligger där och snusar så gott :) Men de spelar ju inte så stor roll heller, inte precis just någe jag måste göra. Förutom att städa och de tänker jag inte göra på kvällen heller. Så de så, hehe :P

Nu däremot sitter jag och längtar tills i morgon, för då ska jag ut och rida på min lilla ponny! Tror Mirja skulle följa med på pärlan Vinur också, blir skoj. Har inte vart ute på typ en hel vecka, men så blir det när man inte har någon barnvakt. På lång sikt så blir det nog bra, mer ridning och så. Om några år då kan jag ta med mig Lea och fara ut och rida, tänk va roligt :)

Imorgon ska jag även hämta ut mitt börjes-paket. Innehåller väl inget överväldigande kul precis, men lite hästskor och ridvantar typ. Knepigt de där, hästskorna (mustad) kostar ca 50kr skon på granngården. I börjes kostar dom typ 27kr skon, inte lilla pris skillnaden heller. Visst att det bara är 2 broddhål i börjes skor, men i sommarskorna spelar det absolut ingen roll och på vintern får man väl ha någon att borra dit 2 hål till. Lär fortfarande bli billigare att beställa dom där. Så det är ett hett tips från min sida :D


Tur man har en duktig och trevlig hovslagare :) Birtas nyskodda framhov, 3x0 mustad. Så inte är det någon stor hov inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0