Ihärdig...

Jäkla förkylning min lilla dam har då, fast det verkar gå åt de bättre hållet. För nu sover hon på nätterna i alla fall :)

Men till någe mycke roligare, idag kom mitt regnställ! Så nu kan de få regna eller kanske inte..
Jag och Fredik beställde nya regnställ i alla fall från ITAB, modell Didriksson. Mitt är svart med röda detaljer och Fredriks är svart med blå detaljer. Mitt e snyggare, hehe :D
Skadjeglädjen, den ända sanna glädjen!

Sedan har jag och Mirja vart ute å skruttat runt på ponnysarna idag, sett lite kossor och får. Men inte brydde väl dom sig så hårt över de :) Kan säga att lera är hemskare än kossor, hästar är omöjliga att förstå sig på :P

Men nu sitter jag i alla fall här och trycker in hårdbrödmackor med ost och marmelad, mycke gott. Till mackorna har jag även en stor kopp vanilj-te. Funderar på om jag ska avsluta alltihopa med en bulle, va tros?

Kan medela att livet går upp och ner i alla fall, vet inte om de är bra eller dåligt. De visar sig väl, danska är ju inte så svårt att förstå sig på.
Frågan är när någonting i detta liv inte ska behövas klagas på, när de bara kan få vara. Utan komplikationer och utan människor som ska lägga sig i allt.

I övrigt är de väl bra antar jag, Aski-paskis tass läker som de ska. Hon är en plåga nu när hon inte får springa som hon vill, men eftersom de ser så pass bra ut som de gör så får hon i alla fall gå lös på promenaderna nu. Vilket gör stor skillnad på hur hon är att ha med att göra. Min lilla Paski, hon kommer alltid va endast min. Kanske svårt att inse, eftersom de då är mina regler som gäller.. Jobbigt läge!

Nog med klagande! God natt mina kära :)


Halva jag och Aski-Paski som valp :)              Foto: Mirja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0