Dunder...

Förkylning har min lilla dam åkt på :( Nu har det varit snorigt och hosta i 6 dagar!! Hon tycker inte att de är vidarens kul direkt. Men i natt som va så sov hon i alla fall hela natten, så vi hoppas på sömn även i natt :)


Lite sliten av förkylningen.

Sen har det även vart dunder, som i dundermarknaden :) Torsdagen var riktigt skojj, blev några glas kan man säga! Men fredagen var ändå höjdpunkten, vi hade lite grillfest här hemma (med som sagt grillning) och trevligt sällskap. Grillningen avslutades med att traska ner på "dunder" och se lite på Erik Saade. Inte riktigt min typ av musik, men de gick väl an =P

Givetvis intogs det något glas även på fredagen, men betydligt mindre för min del! Lördagen hade jag tänkt spendera även den nere på "dunder", men somnade visst i soffan klockan 20.00 och vaknade 22,20.. Konstaterade att det inte var någn mening att snabba på sig kläderna då, särskilt med tanke på att Fredrik skulle vara hemma med Lea. Med tanke på att vi inte hade någon barnvakt på lördagen. Man kan alltså konstatera att lördagen slutade med att jag la mig och sov vid 23.00 igen och sov som en stock tills idag :)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0