Blod och blommor!

Ja, som min syster påpekade så glömde jag bort att tala om att Aska har börjat löpa. Efter mååånga veckors väntan har hon äntligen börjat, så förhoppningsvis kommer lite hörsel och hjärnceller tillbaka snart igen :D
Annars är hon som vanligt, hon slipper även sin vackra strumpa nu. Hon är nog rätt nöjd med de skulle jag tro..

Annars så är det väl inte så mycket som händer. Jag har köpt några blommor idag som jag nyss satt om, eller jag har inte satt om alla. Känns som att jag behöver köpa nya krukor, inte mig emot precis! Sedan har min orkidé börjat blomma igen, trodde att jag skulle lyckas ha dö på den. Men icke, de gick bra :)

Visserligen så höll min kära sambo, far och svärfar på och reglade och isolerade på ena väggen igår. Så nu är det bara de sista reglarna som sitter utanpå isoleringen och panelen kvar! Dom hann även med att byta ett fönster, så man kan säga att dom jobbade på bra :) Själv roade jag mig med att grundmåla panelen medan mamma och Mirja var barnvakt. Måla är inge vidarens roligt göra, men det är att föredra att måla den innan den sitter på väggen i alla fall.

Kan även tillägga att min underbara lilla dam har börjat få två tänder på överkäken också. Så nu roar hon sig för fullt med att gnissla tänder, mycket härligt läte de =/

Efter detta flummiga inlägg är det bara att säga; God natt!


Bara för att de va länge sedan de blev något hästkort här på bloggen! Så njut av mitt vackra sto :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Ni är så himla flitiga att jag får ångest snart.

Måste se till att få nått gjort här hemma med,

men det är så svårt när man inte är här så ofta heheh

2010-07-25 @ 21:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0