Symaskin och tandläkaren..

En rolig sak å en tråkig sak...

Vi börjar med den träkiga saken. I eftermiddag så ska jag till tandläkaren och laga ett hål, usch fy å blää. Dom kommer säkert vilja ha en massa pengar av mig efteråt. Inte nog med att de är jobbigt å trist att sitta där, man måste betala för skiten också =/

Till det roliga! Min symaskin fungerar alldeles ypperligt :) Så om det inte vore för att jag saknar svart mudd och stora tryckknappar så hade de vart klart, men de finns inte att köpa på tygaffären är i ström nu. Trist som bara den, så om jag inte får tag i de på annat sätt får jag göra de annorlunda mot vad jag tänkt mig. Går väl det med, men inte lika roligt då :P

Här är lite bilder i alla fall på hur det ser ut för stunden, tror de går att klicka för å se dom större.

  

Sedan har jag börjat med ett skynke som ska vara på toaletten för att dölja trådkorgarna och tvättkorgen som står under "skötbordet". Blir nog rätt fint tillslut, men jag måste få dit en vajer så jag vet hur långt de skall vara..
Nog om en massa tyg nu.

Annars så flyter livet bara på och Lea växer så det knakar.
Nu väntar antingen stallet eller lite städning :) Hej då!



Kommentarer
Postat av: Mli

Gud vad fint det blev! :D vad duktig du är då!

2010-01-28 @ 11:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0