Husligt värre :)

Igår kväll blev de brödbak :) Smidigt å bra bröd som man gjorde i en långpanna, alltså slapp man stå å rulla dom till fina små bullar =P Sedan har man ju en skitbra degbunke från tupperwear (smygreklam) som i stora drag halverar jäsningstiden!

Så i samband med att jag nämde degbunken, kan jag tala om att jag var på tupperwear-party i torsdags. Mycke trevligt. Köpte mig en burk som jag ska ha hårdbröd i, blir nog bra tror jag!

Sedan har jag sytt klart draperiet som ska dölja alla onödiga prylar i badrummet, tummen upp för de! Kan även nämna att badrummet var lila redan när vi flyttade hit, så det är inte mitt påhitt :)
Vi har även satt upp ett nytt fint tvättställ med skåp under, snart är det bara golv och väggar som ska göras något åt. Men de lär dröja ett bra tag de!



Lever även på hoppet att det ska bli lite varmare någon gång rätt snart, typ nu på en gång vore fint! Så man kan ta å rida lite och åka någe skidor med hunden. Stackars Aska, hon tycker de är alldeles för kallt, hon hoppar på tre ben hon.

Näe, för stunden kommer jag inte på något mer att skriva. Men jag lägger upp ett kort på lilla damen i alla fall :)


Kommentarer
Postat av: Vickan

Lilla damen är sååå söt saknar hon!! Va duktig du e på sy jättefint både täcke å draperi:)

2010-02-03 @ 10:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0