Grabbarna grus :)

Ja, idag har Fredrik och Vinur vart ute och ridit en sväng, själv passade jag på att packa en massa höpåsar! Känns bra att han också tycker att de är lite roligt med min små ponnysar. Då dom tar en hel del tid och kostar en del pengar att ha, samt att de i stort sett kräver att även han ska engagera sig.

Igår kväll så fick jag även min symaskin!! Så snart ska jag till å prova om den va värd pengarna :) Sedan blir det en tur ner på tygaffären. Dock inte idag, då det är söndag. Ska se om de har sådant tyg som jag behöver för att sy ett reflextäcke till Aska, vet exakt hur jag vill att det ska se ut. Bara att hoppas att jag är kapabel till att sy det också =P

Ne, nu är det bäst jag passar på att göra något vettigt innan lilla Lea tar och vaknar :)


Kommentarer
Postat av: Mli

Hurtigt :) Nu blev jag avundjuk på dig! Jag vill också ha en symaskin! :) Finns ju massa saker man kommer på att man skulle haft den till. Speciellt när man inte har någon som vanligt..

2010-01-24 @ 16:20:43
URL: http://strandskatans.blogg.se/
Postat av: Mormor

Ser ju riktigt kul ut det där...

2010-01-24 @ 16:38:37
Postat av: Mly

Ja men dom finns billigt på jula =P 995kr är inte så farligt för en symaskin!

2010-01-24 @ 16:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0