Dålig uppdatering..

I know..

Kan däremot säga att det inte händer så väldans mycke i livet för stunden. Vi äter, sover och skiter. Där i mellan åker jag lite skidor med hunden (vilket har blivit min nya stora hobby), mockar lite skit och försöker stilla min rid-abstinens med att leka med lilla Vinur. Det går dock inte så bra, inte så kul att skritta på en häst med alldeles för mycke överskottsenergi.. Men va gör man?!

Vart iväg på babymassage också, trevligt att träffa lite folk. De är väl sådär 5 ggr kvar eller någe sådant, jag tycker som sagt att det är kul att träffa lite nytt folk. Lea däremot tycker inte att det är så vidarens kul att ligga stilla och få massage, mycke roligare å sprattla som en tok och kolla på alla andra :)

Nu ska jag sova, god natt!

Ibland sover man gött :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0