Tandläkaren...

Igen...

Ja då ska man till tandläkaren i eftermiddag och laga tanden som ja lagade sist jag var dit, eftersom fyllningen har lossnat! Kul, Kul eller så va de inte de.. Särskilt eftersom man gått å blivit förkyld och knappt kan andas genom näsan, då ska man ligga å gapa så man inte kan andas genom munnen heller =P

Sjuka är vi dessutom alla i detta lilla hus, förskylning. Fredrik börjar bli bättre, jag har precis blivit sjuk å lilla Lea har fått feber. Inte så roligt de heller, men allt ska inte vara kul :)

Igår tog jag och Mirja hundarna och knatade runt berget i de härliga vädret, rätt trött när man kom hem dock. Väl hemma blev det till att slänga ihop nån middag och så passade man på att göra hålkakor utan hål också. Blev inte helt fel om ja ska säga de själv :) Första plåten blev lite för gräddade, men andra plåten vart riktigt bra.



Har även konstaterat att barn tydligen inte behöver särskilt mycket sömn, tycker Lea är vaken jämt! Visst nu kanske de är lite extra när hon har feber, men jag blir riktigt trött. Sedan att hon låter som brandvarnaren när hon är vaken gör inte saken bättre och nej de är inget skämt, hon låter verkligen så..


Lite galen kanske :)



Kommentarer
Postat av: Tessan

Gud vad söt hon är :o)

2010-02-10 @ 12:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0