Shit...

Vilket uselt humör man vart på idag alltså. Borde kanske låst in sig på ett rum å bara suttit där istället.. Vansinnesutbrott på stackars Aska, men efter att ha sagt till 100ggr (känndes de som) och hon fortfarande inte hör. Då kokar de ju över!

De andra stackarna som jag bor ihop med har nog tyckt jag vart en äkta bitter, ja ni vet :P
Hästarna har fått stå i sin hage och sett fina ut idag. Förmodligen blir de så i morgon och övermorgon också, då Fredrik jobbar. Men man ska väl inte ha dåligt samvete för de.. Tröstar mig med att jag och älsklingen ska ut och rida ihop i helgen. Han ska få en "ridlektion" på lördagen och på söndagen då blir de ut och rida :) Bara hoppas det inte är storm och 20minus, för då blir de inget av!

För att kompensera mitt usla humör idag, så har jag roat kvällen med att städa. Mindre kul med behövligt, satt upp julstjärnan i köket, diskat och fixat.
Slängt ut Askas bur, snacka om att hon såg snopen ut :) Men om allt gå som jag tänkt mig ska de bli en fin bia-bädd där till jul istället. Hon har ju växt upp vid de här laget och behöver ju ingen bur, stora tjejen. Hehe :)

En söt sak va i alla fall att Lea somnade med armarna runt sin apa ikväll, sötnösen min. Hon är allt för underbar min prinsessa. Vad vore livet utan henne? <3

Ne nu tror jag att ja ska ta å göra ingenting ett tag innan sängen ropar, ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0