Pulka :D

Visst berättade jag att vi fått skaklarna som vi beställt? Idag tog vi oss en provtur, tyvärr hade vi inte rätta selen. Men de gick rätt bra ändå :) Skulle vilja ha en riktigt loksele till Aska, men har inte hittat någon som sett riktigt bra ut och till rätt pris. Så man kanske ska fråga grannen om man får köpa hans.. Fast där lär man ju gå bet!


Pulkan provas inne i värmen...


Den funkar fint även i 17minusgrader :)

Igår blev det inte skrivit något här alls, men jag kom iväg på en härlig ridtur med Birta i alla fall. Allt fungerade ritkigt fint, sidvärtsrörelserna också. Hon är bra rolig att sitta på :) Skulle egentligen rida Flauta efter middagen också, men det blev inte av. Lagom matkoma efter lite köttfärslimpa och pärer! Men jag ska väl försöka ta mig i kragen och rida damen nu kanske? Vi får väl se..

Hej svejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0