Baka, baka liten kaka :)

Vilken dag eller något ditåt!

Hästarna hade skött sig fin fint inatt, till och med Birta. KORS I TAKET !!

Hade tänkt fara på en ridtur med en eller båda kusarna idag, men vi fick främande och sådär. Så det blev som inte mycket av med de!

Istället tog jag och bakade lite godis och lussebullar :) Medans lussedegan jäste passade jag på att jobba Flauta i volten, duktig dam de.
Är så himlans bra att hålla till i volten nu på kvällen då vi fixat dit lite provisoriskt lyse. Trodde att de skulle lysa lite över ridplanen också, men tyvärr gjorde de inte de. Fast man får väl helt enkelt rida där när de är ljust.

Hoppas att jag ska få planen skottad i morgon, hade som velat jobba lite där med damerna. Men i morgon ska de tydligen blir lite varmare ute och då kanske traktorn vill vara med?! Så ska den få stå på laddning inatt, batteriet alltså..

Näe nu är jag trött å tänker sova.. Ni får en bild på Flauta från kvällens pass!


Inte så lätt å knäppa med en kass kamera :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0