Antarktis?

Nej då, bara norrland =/

Attans vad kallt de vart idag och i förrgår som de va så fint (tror de va förr går i alla fall). Minus 9 och strålande solsken. Givetvis jobbade ju Fredrik då, så inte vart de någon ridning av inte..

Idag däremot hade jag hovslagaren på Vinur och Flauta. Vinur fick ha dom skorna han hade på sig en gång till, traktbrodd och utan sulor. Flauta fick nya fina skor, dock med endast traktbrodd då vi inte hade några skor med 4 broddhål. Men då fick hon istället sulor, bagagnade bak och nya i fram. Varför slösa när man kan spara ;)

Hade även bokat in ridning efter hovslagaren, men de va rätt jäkla kallt. Så jag avstog, alltså är det 4:e dagen utan att rida :( Igår va jag helt slut i huvudet efter att ha jobbat och tisdag och onsdag jobabde Fredrik och då blev de inte heller något. Så jag HOPPAS på vackert och aningens mindre kallt imorgon, vill som ut och leka med Birta-bus! Sedan vill vi ju prova dojjerna säger Flauta.

Men istället för ridning blev det en tur på dollar och så var vi på ICA och hämtade ut mitt paket. Så äntligen har mina skaklar och ryggstödet till pulkan kommit. Ännu en anledning till vackert väder :P

Nu däremot tänker jag äta god ungsstekt lax och pärer med kall sås till. Gatt!

Hej då!


Aski-Paski med valptänderna framme :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0