Varmt!

Hela denna sommar kan sammanfattas med orden; varmt, kvavt och åska!
Visst man ska inte klaga på värme, men kvavt?! Nej tack..

Annars flyter livet på rätt bra, rider, leker och mår som man ska :) Många järn i elden nu också, men de är nog bra tror jag. Staket till ridplanen ska fixas, och stallet ska göras om lite invändigt. Än så länge har jag bara hunnit riva i stallet, hoppas bara man får till de innan vintern. Skulle vara kul, men inget måste ändå :)

Ridlektion står även på schemat framöver, hoppas vi får ihop ett gäng bara så de inte blir så dyrt! Eller så dyrt blir de väl inte ändå, men de blir billigare ju fler vi blir :)

Funderar även på att hyra ut en box eller två till. Så om någon vill hyra är de bara att höra av sig.

Just för stunden däremot sitter jag bara på arslet och gör ingenting. Lea och Aska har somnat båda två och sover förhoppningsvis ett bra tag till. Så nu ska jag slappa totalt tills Lea vaknar. Hej då!


Lilla Lea :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0