Trevligt!

Ett tag sedan sist, här hemma rullar de på som vanligt kan man säga.

Igår däremot tog jag och Mirja tag i problemet "dopklänning", jepp man e ju lite seg av sig. Men den 4:e blir de av, hehe.. Så jag köpte lite tyg och så lyckades vi nästan knopa ihop hela klänningen igår kväll! Idag däremot har vi inte gjort någe på klänningen, men den kanske blir klar i morgon? De blir nog någon bild när den är klar i alla fall :)

Idag däremot har alla brudarna på gården befunnit sig på "byn" hela långa dagen, så man är lagom mör för stunden. Nu på kvällen har Lea vart med mormor och morfar medans jag och Aska tillbringat kvällen på brukshundsklubben, riktigt trevligt att träffa "nya" människor. Duktig va min lilla dam också :)

Sedan när jag kom tillbaka för att hämta Lea lyckades jag låsa in nycklarnai bilen. Trodde inte ens att de va möjligt =/ Fattar inte hur de gick till? Stannade bilen, klev ur och stängde dörren (lämnade nyckel i låset). Hämtade barnvagnen, lyfte in den i bagaget, stängde bagaget. Hämtade Lea och när jag skulle sätta in henne i bilen va bilen låst! Gissa snopen, så pappa skjutsade hem mig för att hämta reservnyckeln. Tur vi hade en sådan i alla fall.. Men hur fan gick de till att bilen låste sig?!

I morgon ska jag i alla fall försöka komma iväg och rida på Vinur en sväg, Birta står på vila just nu :)

Nu ska jag fortsätta vänta på min sambo som kommer hem snart, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0