Jallaho!

Idag har man vart och kikat på hoppträning och på kuppen höll man på att bli totalt uppäten av en massa sandmy. Hoppträning är ju kul, men sandmy är mindre kul! Så när man väl va lite blod fattigare tog jag och Mirja oss en promenad och riggade en ridväg :) Så man skulle kunna tänka sig att man är någon deceliter blod fattigare :P

Väl hemma efter dessa "äventyr" så räddade vi hästarna med lite myggmedel, dom blev riktigt glada över de :)

Har även lurat iväg mammsen idag och pantat flaskor med mig :) Vart nästan 250kr, gissa hur många cola flaskor de va?! MÅNGA :D Är lite lätt förtjust i coca cola jag kanske.

Efter pantnings-maratonet så följde jag mammsen och pappsen ner på "åsen" och hämtade lite slanor som ska sitta runt longervolten tills jag kommer åt de impregnerade planken! Lyckades även hacka upp lite nypärer, så i morgon tror jag de blir fläskfilégryta med nypäran till :)

Nu däremot börjar det närma sig sängång! Föresten har kameran börjat bråka, därför de inte kommit några nya kort :( Hej då!

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Jag har ju sagt att hoppning är roligast!

Kanske kommer upp snart nån helg då kan du ju

alltid låna min nya fina systemkamera...

Den har funkat fin fint nu hela semestern :D

2010-08-10 @ 22:50:39
Postat av: Mly

Bara kul å kika på, fast de verkade va en bra tränare som va lite lugn å pedagogisk :P Så kanske nästa sommar :P

Om din kamera inte fungerar som den ska vore de nästan en skam. Så de blir bra å ta lite kort med den när du kommer å hämtar sakerna från hööks :)

2010-08-11 @ 12:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0