Hööks!

Mitt höökspaket har kommit, bara att hämta ut på posten i morgon! Lycka :D
Ska bli spännande att se hur tass skydden passar.. Har faktiskt handlat mest åt Aska, hon kanske har gjort sig förtjänt av de eller så inte :P

Ikväll var jag och Mirja bort och kikade på hoppträning borta på ridskolan. Däremot kännde jag mig tvungen att gå hem efter en stund, för jag hade ju lovat att lägga Lea. Men min underbara sambo sa att de var OK att jag for ut och red istället. Inget jag ångrar nu i alla fall! Birta skötte sig super bra, lyssnade på alla hjälper på en gång. Mirja gjorde mig förståss sällskap på farbror Vinur, som inte såg vidarens fräsch ut idag efter rejsandet i hagen igår. Tänk vad lycklig jag vore om han kunde bli helt bra igen, men jag tvivlar starkt på de :(
Får helt enkelt glädjas åt Birta istället och inte är väl de fy skam heller!

Funderar även på om jag ska vara med på hoppträningen som är på tisdag, alla andra ponnysarna var också unghästar. Inte för att vi ska bli ett hoppekipage, utan för socialträning och så är det bra å kika på lite bommar. Har ju faktiskt inte sett sådana nån gång, vem vet dom kanske bits? Fast de tvivlar jag på att den damen skulle tycka, inte mycke som verkar röra henne precis.

Nu ska jag bara invänta att min kära sambo kommer in, han är ute och spikar panel på väggen. Sedan tror jag bestämt att det blir myspys i soffan och lite ostkrokar till :)

God natt önskar en vädligt lycklig "Luttan" :)


Min underbara lilla ponny, livet skulle bli bra tomt utan honom <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0