Duktiga vi :)

Idag har jag och älsklingen snickrat på stallväggen. Så nu är den snart igenbyggd helt, sen återstår de bara att flytta lite boxar och bygga en stor å fin sadelkammare :) De kommer bli så bra så bra! Bara å hoppas att man hinner göra de i år, annars får de väl bli nästa år då..

I morgon så blir jag och tjejerna hemma själv igen, så då ska vi nog ta å mocka lite skit ur hagen där ridplanen ska vara :) Sedan hoppas jag på att Mirja kommer och är lite barnvakt så jag kan jobba Birta lite i volten. Sedan skickar vi nog iväg Vinur och Mirja på en ridtur! Killen måste ju få röra lite på sig :)

Nu däremot är de varken spikar eller hästar på gång, utan glass! Älsklingen har köpt en vienetta glasstårta som vi ska ta å smaska på. Inte nog med de, nu håller han på å tända lite ljus också.. Livet är bra härligt egentligen :P

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0