Ont i magen..

Ja, lilla skruttan har haft ont i magen =/ Jag har visst ätit något som jag inte borde ha ätit. Men det är inte så lätt att veta vad det skulle ha vart? Aja, så är livet. "Magontan" har gått över och det enda som hände va att jag inte fick någon sömn en natt och att skruttan va ledsen..

Fast som sagt nu är det bra och denna natten har vi spenderat hos min mamma och pappa, då Fredrik är och jobbar och jag inte orkade gå hem igårkväll i mörkret! Så pappa fick sova i källaren, jag och Lea sov hos mamma. Eller Lea sov på mamma, jag sov på pappas plats och agerade matapparat =P
Ikväll däremot kommer Fredrik hem så då får pappa tillbaka sin säng och mamma får sova hela natten!

Idag på dagen däremot så har jag vart ute och gått med hunden och barnvagnen i över en timma. Kändes som  
att huvudet var rätt "urblåst" efter den promenaden, då det är typ storm ute. Man skulle ha haft en mössa som är vindtät, de vore inte så dumt :) Men nu snart så är det idol och de tänker jag se!

Gisses va lite och flummigt jag skriver nu för tiden =/ Äh, de får vara så! Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0