Ida Elsa Lea Löfvenberg

Jepp, nu har undret kommit ut. Lilla Lea =)

Visserligen för att jag trodde att det skulle bli en pojke, men inte klagar jag när jag får handla rosa och lila! Så alltså för er som inte visst fick jag tisdagen den 8:e september en liten dotter, som vägde 3080g och var 50,5cm lång! Förlossningen gick bra och hon mår prima :)

Däremot måste man väl säga att det är lagen om alltings jävlighet att man påväg in till förlossningen blir stoppad av polisen! Vad gör dom ute klockan stax före sex på morgonen?! Men jag måste säga att jag aldrig sett en polis springa förut =P Fast vi hann ju in i god tid, vi var inne på förlossningen vid sextiden och hon föddes klockan 11.44! Måste säga att de va en upplevelse på många sätt..
Inte något man kanske gör om i första taget, men häftigt i alla fall.

Så man kan säga att det varit en annorlunda vecka för lilla familjen Olsson Löfvenberg.. Men nu har Fredrik vart och jobbat i två dygn så då har jag som tur är haft min mamma hemma hos mig =) Känns skönt att inte ha behövt vara själv. Men ikväll så kommer han hem och får pussa på sin lilla prinsessa!

Åter till dagen, just nu är jag hemma hos min mamma och pappa. Där har jag fått middag och nu ligger lilla Lea i "mormors" knä och sover =) Så jag passar alltså på att skriva några rader här.. Fast nu får de va nog med de också.. Hej då!


Lilla skruttan =)


Kommentarer
Postat av: Fnurgmeister

Massor med grattis till er!

Hoppas Lea är snäll :)

2009-09-17 @ 00:52:33
Postat av: Tessan

Ja nog va de en liten söt prinsessa allt :O)

2009-09-17 @ 12:54:45
URL: http://skevstrumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0