Trött, tröttare, Emely

Idag är jag en mycket mycket trött människa. Jag har vart ute på friluftsliv idag med en massa barn, som tur är sken solen. Dock blåste de lite, men inte så att de störde direkt. Sedan efter att ha fått en massa frisk luft så var jag ute med fritidsbarnen fram till klockan 16 då jag slutade min dag. Känns som om man blåst rent huvudet totalt. Lätt seg i kolan!

Som tur var så var vi bjudna på mat hos svärmor och svärfar, ingen matlagning för mig =) Blev en sån där supergod fläskfilegryta som jag bara älskar! Sedan belv det lite gotti gott efter maten. Gissa om man rullade hem sedan?! Fredrik däremot han fick den stora äran att åka och jobba han, men i morgon kväll kommer han hem igen..

I morgon så blir det till att jobba, men även i morgon verkar det som att jag har turen på min sida. Mirja kommer nämligen och hämtar Aska när hon slutar jobba, Sedan är det bara för mig att knata hem till Mirja för att bli bjuden på middag där och hämta hunden =) Lyxigt värre!

Näe nu måste jag sova!! ZzZzz...
Hej då =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0