Tomhet..

Är precis vad som nu är kvar i Vinurs hjärta, stackarn har blivit utan sin kompis Mjölnir. Så han har stått och gnäggat sedan Mjölnir for idag vid lunch, inte lätt att vara häst inte...

Måste säga att jag har vart väldigt lat på att skriva här nu när sommaren kommit närmre. Så vi tar väl och berättar lite av vad som hänt.

Igår tog bilen och dog när vi skulle åka från Amaliagatan till Stamåsen, många fula ord kom det från min pojkväns mun då. Jag däremot konstaterade bara att vi fick gå hem, bilen stog som bra där den stog. Tyvärr står bilen där den står idag åxå, men Aska blev glad för hon fick en promenad ner på byn fram och åter.

Efter promenaden så blev hon ännu gladare, hon fick nämligen hälsa på Zeb. Så nu ligger hon under min stol och sover sött som ett barn =) Hon kräver nog inte mycke mer nu på några timmar. Själv ska jag ut och hjälpa till med den här sablans veden som ska klyvas! Sist jag hjälpte till fick ja rätt ont i ryggen, stapla ved är faktiskt jobbigt.

Men så e de!! Hej då..

Kommentarer
Postat av: SveMaja

Sackars Vinur;)

2009-05-18 @ 20:23:01
URL: http://stallsve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0