Tiden rusar iväg..

Sitter just och konstaterar att mitt lilla sto faktiskt blivit 3 år redan. Så i vinter börjar alvaret, då ska man till å bli stor å fin ridhäst. Fast snabbt kan vi i alla fall konstatera att hon inte kommer bli så "stor", hon är nog bara strax över 130 i mankhöjd. Blir en spännande tid för mig och henne =)

Vinur däremot han har jag börjat sätta igång lite bättre, så får vi väl se vad hans ben håller till. Som tur är så har han fått en beundrare, lilla Martina, som tycker om att skritta en sväng i skogen ibland. Vilket dom båda verkar väldigt nöjda med.

Jag och Fredrik däremot vi bor numera i vedhögen, som aldrig verkar ta slut. Knepigt, men ju mer man klyver och kastar bort, destomer verkar de bli i den okluvna högen. Knepigt de dära?! Kan bara säga att jag har väldigt ont i ryggen nu mera, den liksom ömmar lite granna i musklerna..

Nu däremot sitter vi faktiskt inne och äter lunch, eller för mig som vart ute å gjort diverse knepiga saker i natt, frukost. Tur att det som händer i ens drömmar bara är drömmar, annars skulle jag börja bli rätt så orolig över hur intelegent jag faktiskt är =/

Oj, jag höll på att glömma. För alla intresserade så är det bara fint med Aska också, Däremot trodde hon att jag va upp i morse när hon kom in, så hon for upp i en rasande tempo. Bara för att hitta en tom säng, snopet värre. Men hon blev desto gladare när hon kom ner igen och konstaterade att jag var nere =)

Så då har vi gått igenom hela lilla familjen Olsson Löfvenberg. Vi alla mår bra och växer som vi ska!

Hej då!

Visst ser det härligt ut med lite ved?


Kommentarer
Postat av: Mli

Jag är då inte avundsjuk på veden kan ja meddela ;)

2009-05-24 @ 23:03:29
Postat av: Mly

Man får trösta sig med att det är skönt i vinter då det är klart =P

2009-05-24 @ 23:06:52
Postat av: Tessan

Ja vad ni är duktiga. Vilken tur att vi är klar med veden hemma ;0)

2009-05-25 @ 16:39:40
URL: http://skevstrumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0