Mycket tänkande...

Blev det på morgonen idag, nångång där runt soluppgången..
Ja precis, jag vaknade av att jag hade skalbaggar i sängen! Äckligt, som tur va fanns dom inte där när jag vaknade till liv på riktigt. Tyvärr så var jag redan vaken då, så jag tog och funderade igenom allt som jag skulle göra under dagen istället. Blev en hel del, jobba, lägga ut en saltsten till hästarna, vaccinera Aska och även lämna in en lönerapport. Lönerapporter är viktiga, men väldigt svåra att komma ihåg =/

När jag sedan på morgonen, den riktiga morgonen vid klockan 7 vaknade igen (lyckades somna efter en massa tänkande) så var det bara att kliva ut sängen och göra sig klar för en dag på jobbet! Å vet ni vad, ja tyckte faktiskt att det var riktigt roligt på jobbet idag. Det är inte allt för ofta de =)

Efter jobbet så begav jag mig hemmåt, där det blev till att fika lite och sedan bege sig iväg till veterinären för att vaccinera Aska! Mycke spännande dofter hos veterinären, man va till och med tvungen att nästan krypa i sakta mak framåt. Både läskigt och spännande äventyr om man heter Aska! Klara hos veterinären så kikade vi in hos min mor och far. Gissa 3 gånger, där va de dax för mat. Så jag bjöd in oss på stuvade makaroner och korv där, gott gott. Framför allt väldigt lättlagat för min del. Mätta och belåtna tog vi oss även en tur till Dollar Store, blev inte mycket inhandlat där inte. Men 3 färgglada  skärbrädor blev det i alla fall.

Ikväll däremot har jag suttit inne framför tv:n och tyckt synd om mig själv för att det regnat ute. Knasigt, ja vet =) Men nu ska vi sova gott och ha en bra morgondag!

Hej då!


Vem längtar inte till sommaren?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0